Je to teprve měsíc, co klienti Air Bank mohou platit mobilním telefonem přímo prostřednictvím aplikace My Air, kterou používají i pro správu svých bankovních účtů. A už se ukazuje, že si lidé možnost platit mobilem jednoduše bez nutnosti vkládat údaje o své kartě do dalších aplikací oblíbili. Novou službu si už stihlo aktivovat přes 30 tisíc klientů. A především telefonem klienti Air Bank udělali přes 135 tisíc plateb v celkovém objemu více než 46 milionů korun. Nejčastěji se platí útrata v potravinách (40 %) a poté také v restauracích (20 %). V aplikaci My Air navíc ještě letos přibudou další novinky.
„Za jeden měsíc jsme nejen samotným počtem uživatelů, ale i uskutečněnými transakcemi a objemem plateb překonali statistiky, které některé jiné, mnohem větší banky nevykazují ani půl roku od spuštění Google Pay,“ říká Tomáš Veselý, který v Air Bank vede oddělení transakčních služeb.
Kromě plateb mobilem v aplikaci My Air letos přibylo například přihlašování pomocí rozpoznávání tváře nebo loga obchodníků u provedených plateb, díky kterým mají klienti Air Bank lepší přehled o tom, kde utrácí. Banka brzy v mobilním bankovnictví představí i další novinky, které chystá pro letošní rok.
„Aplikaci My Air má už téměř každý druhý klient Air Bank, a nabídnout platby mobilem přímo v ní proto bylo logickou cestou. Stejným způsobem chceme našim klientům nabízet přímo v aplikaci i další služby bez toho, aby si museli stahovat další aplikace, “ dodává Tomáš Veselý.
Oslovili jsme i další banky skrze podrobnější statistiky, které přineseme ihned, jakmile dorazí vyjádření.
Zdroj: tisková zpráva