UniCredit Bank již v květnu loňského roku na český trh přinesla využití technologie otisku prstu v chytrých telefonech do svého mobilního bankovnictví. Díky otisku prstu se mohou klienti přihlašovat nejen do Smart Bankingu, ale i do Online Banking klíče. Nově jej mohou klienti využívat ještě efektivněji – k rychlému a bezpečnému podepisování plateb. Transakce nad 5 000 korun klienti budou standardně podepisovat PINem, jako doposud.
„V každém vztahu je nejdůležitější umět naslouchat. V UniCredit Bank jsme vyslyšeli přání našich klientů. Výsledkem je unikátní novinka, která jim umožní potvrzovat platby do výše 5 000 korun v mobilním Smart Bankingu pouhým otiskem prstu,“ říká Carmelo Minardi, ředitel Multi-Channel Banking, UniCredit Bank.
Smart Banking UniCredit Bank tak využívá dostupné technologie chytrých telefonů naplno. Kromě zjednodušení aktivace aplikace prostřednictvím SMS, funkce sdílení detailů účtu či automatického nastavení data platby, jsme v poslední aktualizaci udělali mobilní bankovnictví také o něco pohodlnější a bezpečnější.
„Platba otiskem prstu přináší klientům další pohodlí a rychlost při vyřizování jejich transakcí z mobilního telefonu. Odeslat peníze otiskem je stejně pohodlné, jako na pokladně vytáhnout bezkontaktní kartu a zaplatit nákup pípnutím,“ doplňuje Radek Jirka, manažer přímého bankovnictví UniCredit Bank.
Smart Banking pro zajištění ochrany osobních údajů využívá technologie otisků prstů, kterou má uživatel uloženou ve svém chytrém telefonu. Otisky se neukládají ani neposílají na server banky. Využít ji po nejbližší aktualizaci aplikace mohou uživatelé Smart Bankingu UniCredit Bank s chytrými telefony, které funkcionalitu otisků prstu podporují.
Zdroj: tisková zpráva