Na sklonku letošního roku se očekává, že v USA bude mobilní platby využívat 55 miliónů uživatelů chytrých telefonů. Celých 40 % z nich však připadá na platební službu obchodního řetězce Starbucks, který je tak spolehlivě nejpoužívanější metodou na americkém trhu. Nejde o nijak ojedinělý případ. Starbucks je na vrcholu od počátku svého spuštění a prognózy nepřipouští žádnou změnu ani v horizontu nejbližších let. Do konce letošního roku bude mít Starbucks 23,4 miliónů uživatelů.
Až na druhém místě byl, je a nějaký čas zůstane Apple Pay s 22 milióny uživateli. S velkým odstupem je s 11,4 milióny uživateli platební metoda Google Pay. Čtvrtou příčku doplňuje Samsung Pay, která má bezmála 10 miliónů uživatelů. Výhodou metody Starbucks je nejen věrnostní program, ale dostupnost napříč platformami. Ostatní metody jsou svázané se systémem nebo konkrétní značkou.