Na vybraných 28 pobočkách napříč republikou bude k až do začátku prosince k dispozici stánek se specialisty O2, kteří budou O2 eKasu předvádět a pomáhat zákazníkům s prvotním nastavením. Česká pošta má jednu z nejhustších pobočkových sítí v Evropě a je přirozené, že podnikatelům nabízí v rámci svého portfolia pokladny, které jim zajistí splnění povinností v rámci EET.
„Od srpnového zahájení prodeje jsme prodali již tisíce pokladen. S blížícím se termínem spuštění EET je znát také větší zájem podnikatelů, denně prodáme stovky zařízení. Očekáváme, že zájem bude dál narůstat. Abychom byli schopni poptávce vyhovět, rozhodli jsme se naši distribuční síť rozšířit také o pobočky České pošty,“ popisuje Luboš Lukasík, jednatel eKasa s.r.o., dceřiné společnosti O2.
O2 nabízí jednotné řešení pro EET nazvané O2 eKasa vhodné pro všechny oblasti podnikání. Balení obsahuje vše, co obchodník k evidenci tržeb potřebuje, tedy dotykovou pokladnu se stojanem, tiskárnu na účtenky, platební terminál pro platby kartami s velmi výhodnou sazbou a SIM kartu pro datové připojení včetně datového tarifu. Navíc O2 nabízí také patnáctipalcový dotykový displej, mobilního číšníka, tiskárnu do kuchyně, čtečku čárových kódů, váhu a další příslušenství.
O2 nabízí podnikatelům řešení pro EET, které nezvýší jejich náklady. Základní balení eKasy nabízí O2 obchodníkům za 4 995 korun bez DPH. Tuto cenu však může získat většina podnikatelů celou zpět formou slevy na dani, kterou ministerstvo financí už v minulosti garantovalo. Standardní měsíční poplatek za správu eKasy, který je 499 korun bez DPH včetně datového tarifu, si většina podnikatelů sleví až na 0 korun díky přijímání platebních karet. Aby si podnikatelé mohli být jisti, že budou včas připraveni, měli by si řešení pořídit co nejdříve. O2 navíc podnikatelům garantuje, že jim poplatek začne účtovat až ve chvíli, kdy se EET spustí. Více informací najdete na webu operátora.
Zdroje: Tisková zpráva