Uber v anglických barech provozuje kampaň založenou na NFC

2

Uber se rozhodl rozjet novou kampaň v londýnských hospodách a klubech k propagaci svých služeb. Na sto tisíc podtácků, barových podložek a dalších předmětů má v sobě NFC čip, který zákazníkovi po načtení dá 15 liber na útratu za služby Uberu.

V Londýně nyní probíhá dvanáctitýdenní Uber kampaň, která byla spuštěna 25. září a využívá NFC. Ve více než sto londýnských hospodách a klubech je k dispozici na sto tisíc pivních podtácků, barových podložek a dalšího promo vybavení, které je vybavené NFC čipem. Všichni zákazníci, kteří si skrze NFC čip stáhnou aplikaci Uber dostanou 15 liber na první svezení zdarma.

Uber

„Použití této technologie v restauračním a barovém prostředí je ideální, a to nejen proto, že zde lidé mají spoustu volného času, ale také pomůže vzdělat zákazníky z pohledu NFC technologie a naučí je ji využívat,“ řekl Sam Amrani ze společnosti Tamoco, která NFC čipy zařizovala. Kampaň má údajně potenciál oslovit až jeden milion lidí během 12 týdnů.

Zdroje: nfcworld.com

Diskuze ke článku
radek
zákazníkovi dá, ne zákazníkovy, vrať se do 3. třídy základky Mrázi...
Pavel
A to víte, že jejich česká konkurence Litago provozuje v Praze kampaň založenou na NFC již několik měsíců. Rozdávají NFC přívěsky v taxících zapojených do služby. Tagy jim na míru vyrábí kluci z NFCmixu: http://www.nfcmix.com/cs/clanky/39-reference-a-partneri

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze