PayPal se konečně naučil česky. Brzy se lokalizuje i mobilní aplikace

PayPal se konečně naučil česky. Brzy se lokalizuje i mobilní aplikace
  • Češi mohou skrze PayPal platit již od roku 2005, po téměř 12 letech přidává společnosti lokalizaci do češtiny, lokalizace mobilní aplikace dorazí později
  • Pokud vám česká lokalizace vyhovovat nebude, lze snadno přepnout účet do angličtiny

Kdo by neznal PayPal. Oficiální zahájení činnosti společnosti započalo v roce 1999, již v roce 2004 překročily příjmy hranici jedné miliardy dolarů. Češi mohou benefity PayPalu využívat již od roku 2005, tedy zhruba 13 let. Aktuálně službu využívá více než 237 milionů uživatelů po celém světe, překvapit může i počet obchodníků, kteří platby skrze PayPal přijímají – těch je více než 7 milionů. Na některých inzertních serverech je platba pomocí PayPalu téměř jedinou možností, což informovanost o službě značně zvýšilo.

Až donedávna nebyly ale služby PayPal pro české zákazníky dostupné v místním jazyce. Počínaje 27. dubnem se počeštil základní obsah webu, později dojde také na mobilní aplikaci PayPal. Lokalizace je navržena tak, aby českým zákazníkům a prodejcům zpříjemnila používání systému PayPal, i méně důvěřiví uživatelé by se tak mohli k PayPalu vrátit. Ti, kteří chtějí nadále pracovat se systémem PayPal v angličtině, mají možnost ho přepnout zpět.

Naším cílem je ještě více zpříjemnit služby PayPal. Velmi pozorně nasloucháme názorům zákazníků a zjišťujeme, že bez ohledu na úroveň jejich schopnosti hovořit plynule anglicky pro ně možnost přístupu k našemu obsahu v rodném jazyce znamená zjednodušení a zrychlení. S potěšením oznamujeme dokončení první fáze lokalizace v České republice, takže základní služby PayPal jsou nyní dostupné v českém jazyce,“ poznamenává Marcin Glogowski, generální ředitel společnosti PayPal pro střední a východní Evropu.

PayPal

Uživatelé systému PayPal v České republice budou mít možnost používat místní web a později i mobilní aplikaci PayPal v českém jazyce. Lokalizovány byly následující funkce: vytvoření účtu, správa plateb a profilu, pokyny, jak získat ochranu a krytí v případě problémů s platbou či nákupem nebo jak dosáhnout vrácení peněz za poštovné v případě vrácení zboží, odpovědi na nejčastější dotazy, marketingová komunikace a zpravodaje informující o nové spolupráci a mimořádných slevách v místních a mezinárodních internetových obchodech. Zákaznická podpora je nadále dostupná v angličtině, ale uživatelé mohu získat přístup ke kolekci svépomocných článků společnosti PayPal v českém jazyce, pokud jsou přihlášeni.

Podle průzkumu přeshraničního nakupování provedeného agenturou IPSOS nakupují Češi kromě místních obchodů především v Číně (32 %), Německu (12 %), USA (10 %), Spojeném království (9 %) a Polsku (4 %), přičemž nejvýznamnějšími kategoriemi jsou oblečení, spotřební elektronika a cestování.

Zdroj: tisková zpráva

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze